SALAM HANGAT »TheKiFOT« “Kesuksesan ataupun kegagalan masa depan Anda tergantung dari keputusan Anda saat ini, Di mana ada kemauan dan keberanian untuk memutuskan, di situlah kesuksesan menanti Anda. Tapi yakinlah bahwa tidak ada kata terlambat untuk memulainya”.

Aku tak pernah mengharapkan apa - apa darimu

Aku tak pernah mengharapkan apa-
apa darimu kerana aku tau bahwa
dirimu belum tentu jadi milikku.. Sebelum engkau halal bagiku,aku tak
pernah menyatakan cinta padamu
kerana aku hanya akan
mengungkapkan rasa cintaku pada
Sang Maha Pemberi Cinta.. Sebelum engkau halal bagiku,aku tak
pernah menyentuhmu,kerana aku
hanya akan menyentuh yang HALAL
untukku.. Sebelum engkau halal bagiku ,aku
tak pernah merayu,kerana aku
hanya akan merayu Pendamping
hidupku kelak.. Sebelum engkau halal
bagiku,mungkin aku hanya diam
membisu seribu bahasa,taukah kamu
apa yg aku lakukan,?..Sebenarnya
aku sedang ISTIQOMAH memohon
petunjuk_Nya disujud sepertiga malamku,jika memang kita berjodoh
agar didekatkan dengan jalan_Nya.. Sebelum engkau halal
bagiku,mungkin aku banyak
menyendiri,taukah kamu apa yg aku
lakukan.?..sebenarnya aku sedang
melihat KESABARANMU.,sejauh mana
rasa keikhlasanmu menerima semua ini.. Sebelum engkau halal bagiku,aku tak
berani menggodamu,kerana aku tak
ingin menimbulkan HARAPAN
dibenakmu,jika suratan takdir_Nya
berkata lain yang akan kau temui
hanyalah penderitaan dihati,untuk itu mengertilah akan sikapku,aku tak
ingin menodai hatimu.. Sebelum engkau halal bagiku,aku
hanya menitipkan do'a disetiap
sujudku,jika memang kita ditakdirkan
untuk membina mahligai kehidupan
yang SAKINAH MAWADDAH
WARAHMAH pasti akan bersama dengan jalan_Nya yang
Indah,...Aamiin ya Rabbal'alamin



Sumber :
Indah NYA Ayat-Ayat Al-Quran


2307'12

Repost : Admin TheKiFOT


Artikel Terkait:



SEMOGA BERMANFAAT, SALAM THEKIFOT
TERIMAKASIH SOBAT SUDAH MAU MAMPIR KE BLOG TheKiFOT, Silahkan Jika Ada Artikel Yang Bagus di Blog Ini Saya Izinkan Untuk "Mengcopy,Paste" Dengan Syarat Sertakan Seumbernya Yang Lengkap., Hormat Saya »TheKiFOT« Pemilik Tunggal Blog Ini.Terimakasih.
oncopy="return false;"